BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 15, 2011

Ruang LEGARKU hanya DIBUAI hati-HATI yang MEMBISU

AKU MENYINGGAHi segalanye di dalam segala pelusuk hati..
sengaja untuk menyinggah disetiap hati....
untuk menjauhkan dirimu..
pesawat yang dah lama ditinggalkanku..tapi
aku masih setia menemani pesawat tu walaupun hanya gambarku sahaja
...cukup bahagia..
memang aku xlayak dgn pesawat itu..besar dan tenang..
ku syukur peristiwa selama ini..
ku tidak ngerti itu cinta,hati dan perachaanya..
biarlah aku begini..
jahil sangat..
sampai xtau mana itu dosa n pahala..walaupun hakikatnye tidak..
bukan untuk mempermainkan si haa..tetapi untuk menjauhkan dari dirimu..
aku terlaluu fikirkan kamu..
pesawat yang segar itu...
mekar melayari hidup dengan rona-rona hidupnya..
INSYALLAH..

0 comments: