BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 24, 2010

‎(>_<)...I sMIle WIth YOur Are ALWays bESide THEM..anD i alWays Dreams FOr whAT You Hope..aMEEN

sudah jauh pinggiran masaku dengan mu semenjak waktu ketika itu,
aku masih bersendirian menatap diri,
aku masih kehilngan seperti di awangan..

meniup sedih hari-hariku...
tapi ku bahagia bila dirimu bersama mereka..
seperti yang dijanjikan..
aku mahu melihat engkau bahagia..
fahamkan?
melihat ceritamu sudah membuatkan diriku gembira..
aku sayangkanmu..
biarlah aku ketepi dihujung pemikiranmu..
janji kehidupanmu sempurna bak persona hati yang tenang..
aku tetap bahagia melihatmu....
bersama mereka..
dan aku juga senyum bila dikau tersenyum..
walaupun aku di tepi penjuru..
aku yakin..
aku tetap mencintaimu..
dan dirimu tiada pengganti dan aku rasa tiada perempuan yang layak..
tiada yang layak menerima cinta ini atau menanggungnya..
dan aku tau engkau tahu,sayaang..
biarlah jasadku jauh dgnmu,
biarlah komunikasiku hilang denganmu,
biarlah prasangka hiang sebegitu..
apa yang penting bagiku....aku terlalu mencintaimu..


love,
(>_<)
PENERIMA CORETAN HATI

0 comments: